ALD CRM система

wtb1c-finemanagement-icon  Інструмент обробки інформації

Успішне впровадження системи CRM дозволило нам фіксувати і контролювати всі запити клієнтів автоматично, поліпшити якість послуг, що надаються та підвищити рівень задоволеності клієнтів.

                       Принцип реєстрації  та обробки запитів клієнтів

                   Центр обробки звернень від клієнтів

                CRM-1

 Інструмент CRM допомагає:

  • спростити співпрацю клієнта з лізинговою компанією (єдиний номер телефону та адрес електронної пошти)
  • вирішити всі питання в короткі терміни
  • звести до мінімуму ризик втрати інформації
  • автоматично зберігати інформацію про кожного клієнта
  • структурувати процес обробки та виконання клієнтських запитів